Hip Hop PL Wiki
Advertisement
Chillwagon (album)
ChillwagonChillwagon2019.png
Data wydania 6 grudnia 2019
Liczba utworów 11
Wytwórnia Chillwagon.co
Autor Chillwagon

Chillwagon – pierwszy album polskiego zespołu hip-hopowego Chillwagon. wydany został 6 grudnia 2019 roku.

Fizyczne wydanie Chillwagonu to cybernetyczna zabawka, która przeniesie fanów do wirtualnej rzeczywistości. Jest to pierwszy w historii gadżet, wychodzący na przeciw zjawisku cyfryzacji muzyki. Za pośrednictwem tego wydawnictwa, Chillwagon przedstawi swoje stanowisko na temat znaczenia i miejsca fizycznego nośnika w nowym świecie chmury.

Jeżeli chodzi o zawartość muzyczną, tutaj również można spodziewać się zaskoczenia. Single opublikowane dotychczas były jedynie trailerami właściwych utworów, które w rozbudowanej formie (dodatkowe zwrotki oraz aranżacje muzyczne) znajdą się na oficjalnym, debiutanckim wydawnictwie Chillwagonu. To nie są remixy, to zupełnie nowa jakość i bezprecedensowe wydarzenie w całym muzycznym świecie. Chillwagon nie odkrywa wszystkich kart, ale nie ma co się spodziewać po Chillwagonie, że wyda album na tradycyjnym nośniku. To nie w ich stylu. Chillwagon to wolna i niedopowiedziana forma. Płyta ma być tego odzwierciedleniem, ponieważ od początku nadają z cyberprzyszłości.

Płyta trafiła na 1. miejsce listy OLiS.

Lista utworów

01. Chillwagon
02. Flaga
03. Kwit
04. Stukupuku
05. Rower
06. Góra trupów
07. @
08. Wowowo remix
09. Jolka
10. Tęczowy music box
11. Kostka rubika

Advertisement