Hip Hop PL Wiki
Advertisement

Young Leosia, właściwie Sara Sudoł (ur. w sierpniu 1998) – polska piosenkarka, raperka, autorka tekstów i DJ. Członkini zespołu Internaziomale.

Kariera

Początkowo Young Leosia grała jako didżejka w takich klubach jak Prozak 2.0, Miłość Kredytowa, Mewa Towarzyska, czy Newonce Bar.

2020

Pierwszy singel, "Wyspy", wydała 6 sierpnia 2020 roku. Nie osiągnął on większego sukcesu jak kolejny – "Zakochałam Się, Ale Zryłeś" nagrany we współpracy z polskim zespołem B24.

16 października 2020 roku wraz z Żabsonem, Beteo i Boruccim wydała singiel "Ulala" (styl. "ULALA"). Dostał się on na polskie streamingowe listy przebojów Apple Music, iTunes i Spotify.

W tym także roku wystąpiła gościnnie w utworze czeskiego rapera Nik Tendo(cz.) pt. „Loyal”. Dostał się na wysokie pozycje czeskich i słowackich listy przebojów.

2021

Największą popularność zyskała w 2021 roku, gdy wydała singel "Szklanki". Do utworu powstał teledysk, który do maja 2021 roku został wyświetlony ponad 15 milionów razy na YouTube. Piosenka dostała się na szczyt listy Apple Music oraz Spotify.

Dyskografia

Albumy

TBA

Single

Rok Tytuł Pozycje na listach Album
2020 "Wyspy"
"Zakochałam się, ale zryłeś" (oraz: B24) Sezon 01
"Ulala" (styl. "ULALA") (oraz: Żabson, Beteo, gośc. Borucci) 2, 64, 1 Ziomalski Mixtape
2021 "Szklanki" 1, 22, 1
Advertisement